Koszyk
Strona główna Książki YOUPRENEUR. Jak zbudować i rozwinąć firmę opartą na marce osobistej [książka]

YOUPRENEUR. Jak zbudować i rozwinąć firmę opartą na marce osobistej [książka]

Parametry

  • Data wydania: listopad 2019
  • Wydawca: lektury.biz
  • Objętość: 284 strony
  • Okładka: miękka
  • ISBN: 978-83-953655-5-3

Opis

Kupując ten produkt otrzymasz książkę w wersji papierowej.

 

 

 

O CZYM JEST TA KSIĄŻKA?

 

Zbudowanie firmy, która opiera się na Tobie to poważne przedsięwzięcie. Wymaga takiego samego ogromnego wysiłku, jak założenie każdej innej firmy. Decydując się na ten krok zyskasz pewność co do swojej przyszłości. W rezultacie z tą książką zbudujesz własny "ekosystem", który przez wiele lat będzie służył Tobie i wszystkim tym osobom, którym zechcesz pomagać.

 

 

Podczas lektury Youpreneur dowiesz się m.in.:

 

  • Jak rozpoznać idealnego klienta?
  • Jak zbudować swój internetowy dom?
  • Jak pozycjonować siebie w roli eksperta, rozwijać krąg biznesowy i profesjonalnie budować listę mailingową?
  • Jak prowadzić nieustanne działania marketingowe i wykorzystać potęgę zadowolonego klienta?
  • Jak stworzyć właściwą strategię cenową?
  • Jak podjąć decyzję o tym, co sprzedawać?

 

 

Dla kogo jest Youpreneur?

 

Ta książka adresowana jest do przedsiębiorców takich jak TY - ludzi, którzy odważyli się wyróżnić z tłumu i robić rzeczy na swój własny sposób.

Youpreneur. Jak zbudować i rozwinąć firmę opartą na marce osobistej pokazuje jak odrzucić stare zasady biznesu i zbudować zrównoważoną, stabilną firmę na bazie swoich doświadczeń, zainteresowań i osobowości.

Dowiesz się tutaj, jak stać się publiczną twarzą firmy, która przyciąga zaangażowaną, lojalną grupę odbiorców
, nawet jeżeli ma różne, zmieniające się zainteresowania. Pomyśl o takich osobach jak Richard Branson czy Jeff Bezos. Mogą i ROBIĄ wszystko, co ich interesuje, a ich społeczności chętnie za nimi podążają. Będą też tak podążać za Tobą.

Książka jest wręcz stworzona dla początkujących, internetowych przedsiębiorców, którzy widzą w tym modelu największe korzyści. Z kolei ci bardziej zaawansowani dostrzegą świetnie uporządkowaną wiedzę i będą mogli przejrzeć swój biznes od A do Z. Stworzenie marki osobistej to jeden z ostatnich kroków w karierze, jakie będzie trzeba wykonać, a model biznesowy zbudowany wokół tej marki przetrwa próbę czasu.

 

 

 

OPINIE O YOUPRENEUR:


„Youpreneur” to książka unikalna, bo rzeczywiście świetnie łączy proces budowania marki osobistej z tematyką konstruowania strategii produktowych i cenowych oraz sprzedażą. Krok po kroku tłumaczy jak praktycznie zbudować markę osobistą od razu uwzględniając, że ma ona nam służyć jako lewar przy prowadzeniu własnej firmy opartej właśnie na marce osobistej jej założyciela. Tą książkę powinny przeczytać zarówno osoby dopiero „szykujące sobie grunt” pod rozpoczęcie własnej działalności, jak i te, które posiadają już firmy i zadają sobie pytania „czy warto na zewnętrz być postrzeganym bardziej jako bezosobowa firma (np. większa niż w rzeczywistości), czy może lepiej posiadać silne marki szefa i poszczególnych pracowników i budować osobiste relacje z potencjalnymi klientami?”.

autor bloga Jak Oszczędzać Pieniądze
MICHAŁ SZAFRAŃSKI

 

„W ciągu sześciu lat stworzyłem wartą kilkadziesiąt milionów markę osobistą. Gdybym wcześniej przeczytał książkę Youpreneur: Jak zbudować i rozwinąć firmę opartą na marce osobistej, zrobiłbym to dwa razy szybciej. Tobie może to zająć więcej lub mniej czasu, ale jedno jest pewne: jeśli chcesz zbudować biznes oparty na marce osobistej, nie znajdziesz lepszej okazji ani lepszego przewodnika niż Chris Ducker”.

MICHAEL HYATT
Autor bestsellerowej książki z listy „The New York Times”, Your Best Year Ever



„Chris Ducker to osoba, do której zawsze zwracam się po radę, kiedy muszę zdecydować, w którym kierunku rozwijać moją firmę. To geniusz osobistej marki i osoba, którą wszyscy powinniśmy pytać: ‘co dalej’ w ekscytującym świecie, w którym żyjemy. Dzięki Chrisowi ‘marka’ John Lee Duma sidzie jak burza i mam nadzieję, że będę mógł się od Chrisa uczyć przez następne dziesięciolecia!”.

Założyciel i gospodarz podcastu Entrepreneurs on Fire
JOHN LEE DUMAS

 

„Książka Youpreneur: Jak zbudować i rozwinąć firmę opartą na marce osobistej to aktualny, trafny i przydatny podręcznik, z którego można się dowiedzieć, jak stworzyć prężnie działającą markę osobistą. Polecam!”

JAY BAER
Założyciel firmy Convince & Convert oraz autor książki Hug Your Haters



„Jestem przedsiębiorcą od ponad 10 lat. Myślę, że znam się na rzeczy, ale i tak słucham każdego słowa, które wypowiada Chris Ducker. Jego rady zawsze pomagają mi skoncentrować się na tym, co ważne. Dzięki tej książce Tobie też w tym pomoże”.

Autor bestsellerowej książki Content Inc.
JOE PULIZZI

 

„To jest to. Książka, którą każdy przedsiębiorca pragnący zbudować markę osobistą powinien przeczytać. Napisał ją bowiem inny przedsiębiorca, który naprawdę wie, o czym mówi. Nikt nie zna się na tym lepiej niż Chris Ducker”.

JEFF GOINS
Autor bestsellerowej książki Real Artists Don’t Starve



„Chris robi dobrą robotę, pokazując związek między solidnymi podstawami biznesowymi a wyjątkową osobistą siłą, którą w erze cyfrowej ma każdy z nas”.

Autor książki KNOWN: Building & Unleashing Your Personal Brand in the Digital Age
MARK SCHAEFER

 

„To jest to. Książka, którą każdy przedsiębiorca pragnący zbudować markę osobistą powinien przeczytać. Napisał ją bowiem inny przedsiębiorca, który naprawdę wie, o czym mówi. Nikt nie zna się na tym lepiej niż Chris Ducker”.

Autor książki KNOWN: Building & Unleashing Your Personal Brand in the Digital Age


 

 

O AUTORZE YOUPRENEUR


Chris Ducker 
to autor bestsellerowej książki Wolność w wirtualnym świecie i założyciel społeczności odnoszących sukcesy przedsiębiorców, która pomaga im w stawaniu się ekspertami i autorytetami we własnej branży.

Od 2004 roku przedsiębiorca z krwi i kości, założyciel kilku firm, które zatrudniają obecnie ponad 450 pełnoetatowych pracowników i generują co roku milionowe zyski.

Pomaga w budowaniu strategii innym przedsiębiorcom, którzy chcą rozwijać swoją działalność w produktywny i skuteczny sposób. Organizuje co roku kilka bardzo popularnych eventów, w tym coroczną konferencję Youpreneur Summit w Londynie.

 

 

Wydawcalektury.biz

Liczba stron: 284

ISBN druk: 978-83-953655-5-3

Okładka: miękka

Data wydania: listopad 2019

Opinie

„Youpreneur” to książka unikalna, bo rzeczywiście świetnie łączy proces budowania marki osobistej z tematyką konstruowania strategii produktowych i cenowych oraz sprzedażą. Krok po kroku tłumaczy jak praktycznie zbudować markę osobistą od razu uwzględniając, że ma ona nam służyć jako lewar przy prowadzeniu własnej firmy opartej właśnie na marce osobistej jej założyciela. Tą książkę powinny przeczytać zarówno osoby dopiero „szykujące sobie grunt” pod rozpoczęcie własnej działalności, jak i te, które posiadają już firmy i zadają sobie pytania „czy warto na zewnętrz być postrzeganym bardziej jako bezosobowa firma (np. większa niż w rzeczywistości), czy może lepiej posiadać silne marki szefa i poszczególnych pracowników i budować osobiste relacje z potencjalnymi klientami?”.

MICHAŁ SZAFRAŃSKI - autor bloga Jak Oszczędzać Pieniądze

Dostawa

Sposób dostawy: Koszt dostawy:
Kurier Fedex darmowa dostawa
Paczkomat InPost 10,90 zł
Poczta Polska (przesyłka biznesowa) 9,90 zł

Klienci, którzy kupili ten produkt, wybierali również:

  • Abc marketingu B2B [książka]

    Zobacz

  • Skuteczna reklama na Facebooku [książka]

    Zobacz

  • Firma, czyli Ty [ebooki / wersje elektroniczne]

    Zobacz

  • Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację [książka]

    Zobacz

  • The Middle Finger Project. Sztuka zarabiania na tym, co się lubi robić [książka]

    Zobacz

  • Youpreneur [audiobook]

    Zobacz

  • Youpreneur [ebooki / wersje elektroniczne]

    Zobacz

  • Siła subskrypcji [audiobook]

    Zobacz

  • Firma, czyli Ty [książka]

    Zobacz

  • Siła subskrypcji [ebooki / wersje elektroniczne]

    Zobacz

  • Siła subskrypcji [książka]

    Zobacz

  • Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację [ebook / wersje elektroniczne]

    Zobacz

  • Firma, czyli Ty [audiobook]

    Zobacz

  • E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online [książka]

    Zobacz

Cena

49,90 zł

Liczba sztuk

Darmowa dostawa


Zapytaj o produkt

Cena

49,90 zł

Liczba sztuk

Darmowa dostawa


Zapytaj o produkt

Poprzedni produkt Następny produkt